tisdag 2 oktober 2007

Det är nogot speciellet med bröllop.

Glada människor, kärlek, värme, vänner, skratt och en massa god mat är vad jag tycker ett bröllop skall innehålla.
I helgen var ett sådant tillfälle då man nästan önskar att man skälv skall få stå där i pingvin kostym och ny borstade tänder. Magnus och Christina som jag nu antar är någon stans i Paris och njuta av dom första "giftiga" dagarna tillsammans hade just ett sådant underbart bröllop.
Med alla ingredienser man kan tänka sig och jag hoppas att dom uppskattade maten med:)
I alla fall är det något speciellt att jobba på ett bröllop något man måste uppleva för att förstå. Här är en av mina duktiga tjejer som med kärlek och precision rättar till tallrikarna och ser till att ärtskottet kommer på plats.

2 kommentarer:

sandra fält sa...

Vi som serverade kände också den härliga stämningen, vilket hedersuppdrag!. Sedan vill jag bara berömma de fina bilderna,speciellt på min syster:)

Unknown sa...

Vi hade till och med bra stämning i köket trots en arg kock:)