tisdag 31 juli 2007

Nu börjar det likna något Carlsberg !!!

I Augusti släpper Carlsberg en liten upplaga av det högklassiga ölet Local 1 från Brooklyn Brewery, signerat bryggmästaren Garret Oliver. Jag fick tillsammans med min test panel möjlighet att prova den här om dagen. En upplevelse utöver det vanliga må jag säga. Bara att få korka upp den som en champagne är ju en upplevelse i säg. Och när man sedan dricker den med en bit Västerbottens ost då vill man bara hoppa ut över kanten och flyga i väg.
Detta öl får ni bara inte missa!!! http://www.brooklynbrewery.com/beer/

1 kommentar:

Anonym sa...

jag såg ditt uppslag i laga lätt och blev glatt överraskad över att ha det fanns något så kul i skellefteå, har försökt maila er utan resultat då jag undrar över om man kan gå kurser hos er utan att vara på företagskurs hos er utan som privatperson. Du kan väl maila svar kanske ? kika in på min blogg blogg.passagen.se/missfoxy