fredag 29 februari 2008

Icehotel

Det finns mycket man kan göra med Icehotel och det finns saker man kan förbättra.
Fast jag vet att dom vet om det så därför längtar jag till att få höra framtiden med Icehotel, En sak vet vi alla att om några månader så blir all till vatten och förmodligen så kanske jag just nu glider fram på ett gammalt Icehotel men min Viking Line färja som nu är typ närmare Stockholm.
Och genast känns allting så fel. Tänk att rent gott fint vatten från Torne älven kan hamna här mitt ute i östersjön.
Tja ok nu är det väll dags att ta tag i mina recept och renskriva dom så jag slipper i morgon för då är jag i Skellefteå och uppe på Vitberget och lagar mant☺ heheh sjukt va eller??? Ha det bra på er! Kokar ej över eller spill en massa mjölk
LOVE YOU!
/Den vilda kocken

Inga kommentarer: